Sektor perkhidmatan teksi/bas, p-hailing dan e-hailing antara yang terjejas terus sejak PKP 1.0. Sejak pandemik ini menyerang, MyCARE konsisten menyalurkan bantuan kepada mereka yang terkesan dalam sektor ini.
MyCARE telah menyalurkan sumbangan barangan keperluan kepada 50 orang rider FoodPanda dan McDonald’s melalui Persatuan Penghantar Malaysia (P-Hailing).
MyCARE menyeru kepada seluruh rakyat Malaysia untuk bersama kami dalam Tabung Bangkit COVID-19 untuk membantu frontliners dan rakyat Malaysia yang terkesan. Bantuan ini merangkumi dari aspek peralatan, pendidikan, makanan dan lain-lain.
Rakyat Malaysia yang prihatin boleh menyalurkan sumbangan anda ke:
https://mycare.qrd.by/covid
Suka untuk kami kongsikan pengurusan sumbangan anda melalui MyCARE diuruskan dengan amanah. Kami di-audit oleh top 5 firma terbaik antarabangsa iaitu firma BDO serta laporan kewangan boleh didapatkan di SSM setiap tahun.
Pengiktirafan lain seperti pengiktirafan dari Bank Negara Malaysia dan United Nation boleh rujuk di laman web MyCARE.